Klantenservice
ARELO thee & accessoires is een groothandel voor losse thee en accessoires, om via ARELO.nl te kunnen bestellen heb je een eigen bedrijf met kvk nummer nodig. Wil je als consument onze producten kopen? Ga dan naar www.arelo.nl/shop voor de mogelijkheden.
Onze klantenservice staat voor je klaar via e-mail, whatsapp, telefoon en social media.
info@arelo.nl | 0648796492
Het antwoord op veel vragen vind je ook op onze klantenservicepagina's of in de FAQ onderaan de pagina.
Bestellen
Om te bestellen bij ARELO.nl moet je een account hebben. Ga naar mijn account om je aan te melden als nieuwe klant. Heb je al een account? Log dan in om de prijzen te zien en de producten toe te voegen aan de winkelwagen.
Bij ARELO.nl kun je eenvoudig een bestelling plaatsen:
1. Kies de producten uit en plaats deze in de winkelwagen.
2. Ga naar de winkelwagen en klik op ''bestel deze artikelen’’.
3. Voer jouwbedrijfsgegevens in en kies voor de gewenste leveringsoptie.
4. Selecteer de gewenste betaalmethode en rond de bestelling af door op ''definitief bestellen’’ te klikken.
5. Jouw bestelling wordt in orde gemaakt en binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd.
Orderstatus volgen
Vanaf het moment dat je de bestelling afrondt tot het moment dat jouw zending wordt meegegeven aan de verzendmaatschappij houden wij je per mail op de hoogte over de status van je bestelling. De status van je bestelling is ook terug te vinden in jouw account onder het kopje ‘’order geschiedenis’’. Zodra je zending is meegenomen door de vervoerder ontvang je per mail een Track & Trace code waarmee je kunt bekijken waar de zending zich bevindt.
Bestelling wijzigen of annuleren
Wij streven ernaar om jouw zending zo spoedig mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is afgerond, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Mocht je een wijziging hebben stuur dan een mail naar info@arelo.nl met het ordernummer en verzoek dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen. Zodra de order verstuurd is kunnen wij geen wijzigingen meer doorvoeren.
Betalen
Bij ARELO.nl is je bestelling direct online af te rekenen of op rekening te betalen. Bij betalen op rekening wordt een betaaltermijn van 14 dagen gehanteerd.
In het geval van een 1e bestelling vragen wij je vooraf te betalen.
Omdat wij het belangrijk vinden dat je gemakkelijk en veilig kunt betalen, bieden wij u de keuze uit de volgende betaalmethoden:
De factuur wordt per e-mail naar je toegestuurd nadat je de bestelde producten heeft ontvangen. Indien je de factuur opnieuw wilt ontvangen kun je contact opnemen met ons. Wij sturen de factuur graag nogmaals toe.
Leveren
Bij ARELO is de gemiddelde levertijd in Nederland en België ongeveer 2 a 4 werkdagen*. In de meeste gevallen leveren we al binnen enkele dagen uit, maar bij grote bestellingen kan de levertijd oplopen tot 2 a 3 weken. Wij verpakken bestellingen in stevige verzenddozen. De producten zijn goed beschermd tegen eventuele schade tijdens verzending.Voor verzending binnen Nederland rekenen wij €7,99 verzendkosten. Bij bestellingen boven een orderwaarde van €250 verzenden wij de producten gratis.
Heb je specifieke wensen voor verzending? Geef dit dan aan in het opmerkingenveld bij het bestellen of stuur ons een e-mail via info@arelo.nl
*Bij grote- en maatwerkorders worden eventuele wijzigingen in de levertijd tijdig gecommuniceerd.
Ruilen & Retourneren
Zijn de ontvangen producten niet naar wens? Jammer, wij zoeken graag samen met jou naar een oplossing. Je kunt de bestelde producten binnen 7 dagen naar ons terugzenden. Stuur hiervoor een mail naar info@arelo.nl met hierin jouw ordernummer, ontvangstdatum, reden van retour en de gewenste oplossing. We beoordelen de retourzending en sturen je instructies voor het retourneren.
Voorwaarden retourneren
- De artikelen dienen binnen de zichttermijn van 7 dagen te worden geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van je producten.
- Het artikel bevindt zich in de originele staat en fabrieksverpakking.
- Het risico van de retourzending is voor jou.
- Aan het retourneren zijn kosten verbonden. Deze zijn voor jou rekening
Uitzonderingen
Niet alle producten zijn te retourneren. De volgende uitzonderingen vallen niet onder de zichttermijn van 7 dagen.
- Maatwerk artikelen. Dit zijn producten die speciaal voor je zijn ontwikkeld of voorzien zijn van jouw eigen logo of tekst.
- Producten die buiten onze schuld beschadigd of incompleet zijn.
- Theeproducten waarbij het ARELO sluitlabel is verbroken.
Beschadigd of verkeerd geleverd
Onze artikelen worden met aandacht verpakt en gecontroleerd. Toch kan het zo zijn dat je een product beschadigd ontvangt of producten binnenkrijgt die je niet hebt besteld. Als dit het geval is, kun j het beste direct contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@arelo.nl onder vermelding van het ordernummer.
In het geval van schade vragen wij je altijd enkele foto’s mee te sturen van de schade. Dit zodat we je zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden. Uiteraard zijn er geen kosten voor het vervangen of retourneren van producten die verkeerd of beschadigd bij je geleverd zijn.
Onze klantenservice staat voor je klaar via e-mail, whatsapp, telefoon en social media.
info@arelo.nl | 0648796492
Het antwoord op veel vragen vind je ook op onze klantenservicepagina's of in de FAQ onderaan de pagina.
Bestellen
Om te bestellen bij ARELO.nl moet je een account hebben. Ga naar mijn account om je aan te melden als nieuwe klant. Heb je al een account? Log dan in om de prijzen te zien en de producten toe te voegen aan de winkelwagen.
Bij ARELO.nl kun je eenvoudig een bestelling plaatsen:
1. Kies de producten uit en plaats deze in de winkelwagen.
2. Ga naar de winkelwagen en klik op ''bestel deze artikelen’’.
3. Voer jouwbedrijfsgegevens in en kies voor de gewenste leveringsoptie.
4. Selecteer de gewenste betaalmethode en rond de bestelling af door op ''definitief bestellen’’ te klikken.
5. Jouw bestelling wordt in orde gemaakt en binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd.
Orderstatus volgen
Vanaf het moment dat je de bestelling afrondt tot het moment dat jouw zending wordt meegegeven aan de verzendmaatschappij houden wij je per mail op de hoogte over de status van je bestelling. De status van je bestelling is ook terug te vinden in jouw account onder het kopje ‘’order geschiedenis’’. Zodra je zending is meegenomen door de vervoerder ontvang je per mail een Track & Trace code waarmee je kunt bekijken waar de zending zich bevindt.
Bestelling wijzigen of annuleren
Wij streven ernaar om jouw zending zo spoedig mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is afgerond, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Mocht je een wijziging hebben stuur dan een mail naar info@arelo.nl met het ordernummer en verzoek dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen. Zodra de order verstuurd is kunnen wij geen wijzigingen meer doorvoeren.
Betalen
Bij ARELO.nl is je bestelling direct online af te rekenen of op rekening te betalen. Bij betalen op rekening wordt een betaaltermijn van 14 dagen gehanteerd.
In het geval van een 1e bestelling vragen wij je vooraf te betalen.
Omdat wij het belangrijk vinden dat je gemakkelijk en veilig kunt betalen, bieden wij u de keuze uit de volgende betaalmethoden:
- IDEAL
- Bancontact
- Paypal
- Op rekening betalen
- Bankoverschrijving*
- Klarna
De factuur wordt per e-mail naar je toegestuurd nadat je de bestelde producten heeft ontvangen. Indien je de factuur opnieuw wilt ontvangen kun je contact opnemen met ons. Wij sturen de factuur graag nogmaals toe.
Leveren
Bij ARELO is de gemiddelde levertijd in Nederland en België ongeveer 2 a 4 werkdagen*. In de meeste gevallen leveren we al binnen enkele dagen uit, maar bij grote bestellingen kan de levertijd oplopen tot 2 a 3 weken. Wij verpakken bestellingen in stevige verzenddozen. De producten zijn goed beschermd tegen eventuele schade tijdens verzending.Voor verzending binnen Nederland rekenen wij €7,99 verzendkosten. Bij bestellingen boven een orderwaarde van €250 verzenden wij de producten gratis.
Heb je specifieke wensen voor verzending? Geef dit dan aan in het opmerkingenveld bij het bestellen of stuur ons een e-mail via info@arelo.nl
*Bij grote- en maatwerkorders worden eventuele wijzigingen in de levertijd tijdig gecommuniceerd.
Ruilen & Retourneren
Zijn de ontvangen producten niet naar wens? Jammer, wij zoeken graag samen met jou naar een oplossing. Je kunt de bestelde producten binnen 7 dagen naar ons terugzenden. Stuur hiervoor een mail naar info@arelo.nl met hierin jouw ordernummer, ontvangstdatum, reden van retour en de gewenste oplossing. We beoordelen de retourzending en sturen je instructies voor het retourneren.
Voorwaarden retourneren
- De artikelen dienen binnen de zichttermijn van 7 dagen te worden geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van je producten.
- Het artikel bevindt zich in de originele staat en fabrieksverpakking.
- Het risico van de retourzending is voor jou.
- Aan het retourneren zijn kosten verbonden. Deze zijn voor jou rekening
Uitzonderingen
Niet alle producten zijn te retourneren. De volgende uitzonderingen vallen niet onder de zichttermijn van 7 dagen.
- Maatwerk artikelen. Dit zijn producten die speciaal voor je zijn ontwikkeld of voorzien zijn van jouw eigen logo of tekst.
- Producten die buiten onze schuld beschadigd of incompleet zijn.
- Theeproducten waarbij het ARELO sluitlabel is verbroken.
Beschadigd of verkeerd geleverd
Onze artikelen worden met aandacht verpakt en gecontroleerd. Toch kan het zo zijn dat je een product beschadigd ontvangt of producten binnenkrijgt die je niet hebt besteld. Als dit het geval is, kun j het beste direct contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@arelo.nl onder vermelding van het ordernummer.
In het geval van schade vragen wij je altijd enkele foto’s mee te sturen van de schade. Dit zodat we je zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden. Uiteraard zijn er geen kosten voor het vervangen of retourneren van producten die verkeerd of beschadigd bij je geleverd zijn.